ימין ושמאל בנפש האדם

או ⁦התחבר⁩ כדי לגשת לקורסים שרכשת

מוזמנים לצפות בהקדמה לקורס שלפניכם / בשיעורים כאן למטה

אודות הקורס

איך להיות במערכת יחסים טובה?

חלקנו מחכים לזוגיות, חלקנו מחכים לזוגיות בריאה, חלקנו מחכים לזוגיות טובה יותר. ברורה לכולנו ההשפעה הכל כך משמעותית של הזוגיות בחיינו. מהרגשה יום יומית טובה עד לבניית יסודות נכונים לעתיד משפחותינו וילדינו.

איפה סוד הקסם לזוגיות נכונה?

קודם כל, זוגיות וקשר בריא בתוכך!

היכולת לראות זוגיות, להבין את ערכה ולדעת כיצד לפעול בה, מתחילה בזוגיות שבחלקי הנפש שלך. נבראנו עם זוגיות מובנת בתוכנו – ימין ושמאל. זה מתחיל בראש באותו איבר ואז מתחלק בשאר איברי הגוף. בשיטת דמיון נובע לומדים בבירור שהגוף הוא לבוש לנפש האדם. דרך המפגש עם הגוף הדמיוני והדימויים שבתוכו נוכל ליצור מפגש אותנטי וכנה עם הנפש.

שווה ציטוט:

"גוף האדם איננו האדם עצמו מצד הגוף, כי זה נקרא בשר האדם כמו שכתוב "עור ובשר תלבשני" (איוב י,יא).. נמצא האדם הוא הפנימיות.. וכמו שלבוש גוף האדם (=הבגדים) יעשהו האומן בתבנית איברי הגוף – כן עשה הוא יתברך את הגוף שהוא לבוש הנפש, דיוקן הנפש"

רבי חיים ויטאל, תלמיד האר"י

ההצלחה טמונה ביכולת ליצור מפגש, הכלה, הערכה ואהבה בין חלקי הנפש שבתוכינו. ברגע שיהיה לנו את המושג הבריא של חיבור וקשר בתוכינו, נוכל לחפש להגדיל ולהשקות אותו בזוגיות בריאה ונכונה עם בן\בת הזוג שלנו. אחרת, נראה שוב ושוב את המלחמה וחוסר הקשר שבתוכינו, אך הפעם באופן חיצוני, מבלי להבין היכן הבעיה.

לפניכם קורס ייחודי: הכנה ופתיחה לנושא ימין ושמאל בנפש האדם.

הקורס פותח ראשית בתהליך ייחודי בדמיון בו תפגשו עם הימין והשמאל בנפשכם דרך הגוף הדמיוני והדימויים. לאחר מכן ישנם סרטוני הרחבה בהם תוכלו להרחיב את היריעה וההבנה.

בשיטת דמיון נובע הנפש מעלה באופן טבעי ואישי את המפגש בין כל חלקי הנפש.

מוזמנים להצטרף למפגש נוסף בקורס שלפניכם.

שיעורים

דילוג לתוכן