לצאת למסע אל מרחבי הנפש הדרכה עם עמית קדם

שלום עליכם.

בפניכם תהליך ב"דמיון מודרך" המבוסס על הדרכתו של הרב מנחם אקשטיין הי"ד בספרו ״תנאי נפש להשגת החסידות״.

האדם בטבעו לכוד בשגרת יומו וברגשותיו הצפים בעקבותיה, ליבו נתון כולו במאורעות הזמן המתחלפים, ואינו מכיר כלל את מרחבי הנפש העצומים הטמונים בתוכו.

בתהליך שבפניכם נצא למסע אל מרחב גילויי הנפש של האדם. נגלה את הגמישות המופלאה של תנועת הופעות הרגש. נעבור ממצב למצב, מדמות לדמות, מרגש לרגש נגלה עד כמה קל לנוע מהתפעמות רגשית אחת לחברתה בכוחות הדמיון. תנועת המעבר וההיפוך תפתח בתוכנו יכולת שליטה ויציאה למרחב עצום. מעתה נוכל לאפשר לרגשותינו לא ללכת שבי אחר מאורעות הזמן המשתנים.

אז בחרו לכם תנוחה נוחה, עצמו עיניים והיכנסו לתהליך שמתחיל עם הרפיה והתמקדות בנשימות ולאחריה עמית קדם יקח אתכם בליווי מוזיקאלי מיוחד לתוך מסע בעולמות החוויה והרגש האנושיים.

יעילותו של התהליך תלויה ביכולת התרגול החוזרת ונשנית. במידה ואתם רוצים להעמיק ולקנות את רעיון התהליך צירפנו לכם את דבריו של רב מנחם אקשטיין על התרגיל הנ"ל.


רוצה לעלות קומה נוספת בעבודה עם עולם הרגש? רוצה למצוא את השליטה והמרחב בתוך הרגשות האישיים והיום יומיים שלך? מחכה לכם קורס איכותי וחינמי עם עמית קדם.

קורס זה יכול ללוות אתכם בשבועות הקרובים. התכנים והתרגילים הנלמדים בקורס יאפשרו לכם לדעת כיצד להתבונן ולהיפגש עם נפשכם דרך עולם הרגש בזווית הייחודית של שיטת דמיון נובע!

דילוג לתוכן